2011. február 16.

Mona Lisa mosolya

A Mona Lisát, da Vinci leghíresebb festményét mindenki ismeri. Aki járt már a Louvre-ban, azt is tudja, hogy a mindössze 77 x 53 cm méretű képet biztonsági üveggel, néhány méter távolságot tartó korláttal védik, és turisták tucatjai fényképezik egyszerre. A korláthoz közel jutni, és alaposan szemügyre venni az eredeti remekművet tehát nem kis feladat. Én, miután elhagytam a kiállítótermet, úgy éreztem, mintha nem is láttam volna "rendesen", ezért visszamentem újra, de a második próba sem hozta el a megelégedettség érzését... Nos, vannak, akik így vagy úgy (mindenesetre nem eredetiben), mégis otthonukban nézegethetik Mona Lisát.  



Az egyik kedvencem ez az egyszerű, mégis extravagáns fürdőszoba

A Mona Lisát ábrázoló paraván a Kare üzletéből is beszerezhető




Egy angol nyelvű honlapon még mosdókagylót is találtam


Akinek pedig mindez sok lenne, fekete-fehér falimatricát is választhat

Nos, melyik nyerte el a tetszéseteket?

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...