2011. március 4.

Dekorálj kulcsokkal!

Kulcsa mindenkinek van valahová, valamihez, az ember éppen ezért ragaszkodik is hozzá. Hogy én mennyire kötődöm a kulcsaimhoz, az egy egyetemi önismeret szemináriumon "esett le", ahol mindenkinek a(z egyik) legszemélyesebb tárgyát kellett kitenni egy asztalra. Mások mobilt, órát, zsebnaptárat tettek ki - egyébként én is a mobilomért nyúltam először, amikor a táskába kukkantva megláttam a kulcsaimat... Akkor döbbentem rá, hogy milyen sokat jelentenek számomra... Hiszen az otthonomat jelképezik!

Nos, a régi míves-díszes kulcsoknak bizony van misztikumuk, és akár dekorációként is megállják a helyüket. Az alábbi képek abban segíthetnek, hogy fantáziánk szárnyra kapjon, és a fiók mélyéről, a pincéből, padlásról, netán a nagymama sublótjából előszedjük a régi kulcsokat, és alkossunk... valami kulcsosat! :)

Színes képkeret, színes kulcsokkal - merészeknek

Variációk egyszínű háttérre, a kulcsok többféle elrendezésével

Keress kulcsos képeket, vagy készíts saját fotókat élénk háttér előtt

Egyszerű, mégis szép a fekete kulcsnyomat, fehér háttér előtt, fekete keretben

Akár egy kis fiók fogantyújaként is szolgálhat

Kulcsminta régi poszterre, újságpapírra is készülhet

Vagy akár kulcsos matricákat is ragaszthatunk a falra!


Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt!

Forrás: pinterest.com (7)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...