2011. március 16.

Funkciósított falimatricák

Szabadidőmet szívesen töltöm a hazai lakber jellegű blogok nézegetésével, így találtam rá nemrégiben a Drastic-plastic blogra is. A bejegyzéseket nézegetve nagyon megtetszett ez a kép, melyen a matrica nemcsak dekorál, hanem egyfajta funkciót is betölt: jelen esetben a konzolasztal "lábait" adja.



A kép témát generált, és most igyekszem mind több olyan ötletet felvonultatni, ahol a falra simított matricák funkcióval is rendelkeznek:

Konyhába: a képzeletbeli tartókon valódi csészék lógnak

Hálószobába: a matrica "ágyfejként" is szolgálhat

Dolgozóba: a matricás naptárra cetliket ragaszthatunk

Nappaliba: ablak helyett, illúzióként

Gyerekszobába: a faágak kijelölte helyre polcok kerültek


Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

7 megjegyzés:

  1. Ezek tényleg nagyon ötletesek! Jobban tetszenek, mint az "egyszeri" matricák.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Timi! Kérlek segíts, hogyan találom meg a legelső, konzolasztalos falmatricát!
    Kiindultam már a drastic-plastic oldaláról, ahol a linkekre is átnéztem, de sehol nem találtam!
    Köszönöm szépen, Gyöngyös

    VálaszTörlés
  3. Kedves Perla! Jó hírem van! :) Beírtam a google keresőbe, hogy "wall sticker console", és másodikként ki is jött, egy külföldi oldalon:
    http://www.zazous.co.uk/PBSCProduct.asp?ItmID=8633573
    A képen fekete színben szerepel, de a színt ki lehet választani.
    A cég brit, nézd meg, vagy kérdezz rá, hogy szállítanak-e hazánkba. A Contact us menüpontnál találsz e-mail címet.

    VálaszTörlés
  4. ohhh, dejóó! nagyon köszönöm, Timi !!! :)

    VálaszTörlés
  5. te készítetted ezt a kis előszobát?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Perla: Nem. A fotó, ahogy írtam is, egy másik magyar blogról származik, viszont egy külföldi példának tűnik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...