2011. március 23.

Luxuslakókocsi, "született feleség" módra

Azt hiszem, Marcia Cross-t, a Született feleségek sztárját nem kell bemutatnom senkinek... :) Külföldi blogokon böngészve találtam rá az ő kis lakókocsijára, ahol a forgatási szünetekben pihen. Mint tudjuk, a filmcsillagok sokszor forgatnak családjuktól, otthonuktól távol, és ilyenkor jó szolgálatot tesz egy külön bejáratú lakókocsi, na nem ám a lepukkant fajtából! Marcia luxusaprósága türkiz-barna színekben pompázik, és igen elegáns, nőies jegyekkel bír... Ilyen környezetben én is szívesen ejtőznék!










Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: prettylittlethingsforhome.blogspot.com (5)

3 megjegyzés:

  1. Szia Tímea! A lakókocsi szuper elegáns és kedves egyben:)
    Na de most más miatt is írok:)
    Kaptam egy Díjat, melyet tovább adok Neked! Tetszenek a cikkeid. Jópofák, változatosak:)
    Ezért fogadd szeretettel tőlem a Díjat! Sok sikert továbbra is! Móni
    http://avidekiotthon.blogspot.com/2011/03/egy-kedves-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Szia Tímea!
    Egy díjjal kedveskednék Neked! Tetszenek írásaid, melyek változatosak tartalmasak:) Fogadd szeretettel a Díjat! Munkádhoz sok sikert kívánok! Móni
    http://avidekiotthon.blogspot.com/2011/03/egy-kedves-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...