2011. április 12.

Egyszerű húsvéti barkácsötlet

Barkácsolni mindig is szerettem, főleg az ünnepek környékén. Amit most mutatok, az még 2005-ben (!) készült - nem ma volt... :) De szerintem aranyos, és gyerekekkel is könnyen megvalósítható csináld magad-dekor, ezért úgy döntöttem, megmutatom nektek. Az bizonyos, hogy az ötletet valahonnan merítettem, de ennyi év távlatból nézzétek el nekem, hogy már nem tudom a forrást... Íme a "mű":


Kellékek: egy tojás, papírgolyók vagy vatta, zöld szalvéta vagy krepp papír, pici piros papírdarab, fekete filctoll, sárga festék, sárga kartonpapír.
Az elkészítés során a tojást törjük fel (akár a hagyományos módon), majd "nyissunk" kis, kör vagy ovális alakú "ablakot" rajta. A két fél darabot utána illesszük és ragasszuk össze. Ebbe ültetjük a csibét, amit két papír- vagy vattagolyóból állítunk össze, és befestünk sárgára. A csőre egy kis papírdarabból készül, középen kissé összenyomva. A szeme két filctollpötty. A csibe elé kis zöldet is teszünk: a szalvéta legfelső rétegét vagy a krepp papírt szabálytalan csíkokkal beszabdaljuk, majd picit összegyűrve-igazítva az alsó részhez ragasztjuk, a felső részét a tojás belseje felé igazítva. Már csak a tartót kell elkészíteni: vágjunk egy kb. 4 cm széles csíkot a kartonból, és szabjuk akkora méretűre, amekkora jól megtartja a tojást. Az alját kb. 1 cm szélességben vagdossuk be, majd hajtsuk ki. Kész is! :) Néhányat egymás mellé téve hangulatos dekorelemet kapunk!

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Fotó: RR (1)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...