2011. április 1.

Virágozd fel a lámpát!

Valóban itt a tavasz, a héten virágos hangulatban vagyok! Hétfőn különleges virágtartókat mutattam nektek, ma pedig szintén egy virágos ötletet hozok. Nagyon megtetszettek azok az asztali lámpaburák, amiket virágfejekkel, rózsákkal és apró margarétákkal díszítettek, és készen kaphatóak:



Kicsit utánakeresgéltem, és úgy tűnik, az ötlet másokat is alkotásra ösztönzött, ugyanis DIY módon is könnyen megvalósítható! :) A virágfejeket (akár maradék) textildarabokból készítsük, majd erősítsük/ragasszuk fel szépen a burára. Bevonhatjuk a bura egészét, de úgy is szépen mutat, ha csak egy-egy részt dekorálunk!









Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: pinterest.com (6)

5 megjegyzés:

  1. Kedvesek a lámpák, az elsők és az utolsó lett a kedvencem:))

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! :) Nekem a pink burás a favorit!

    VálaszTörlés
  3. nekem is tetszenek, meg pinneltem a kepeidet:)

    VálaszTörlés
  4. Szió!

    Nagyon tetszenek a lámpák. Olyan kérdésem lenne, hol lehet őket esetleg megvásárolni? Az első a pink viszi nálam a pálmát! Kell kell kell!:) Köszönöm!
    Réka

    VálaszTörlés
  5. Szia Muffin!
    Örülök, hogy tetszik. A lámpa Magyarországon valószínűleg nem kapható, a Pottery Barn Kids weboldalon viszont megvásárolható. Illetve, ha nem is pont ez, ehhez egy nagyon hasonló darab - a talpa más:
    http://www.potterybarnkids.com/products/butterfly-shade-and-chloe-base/?pkey=dgirls-lamps
    A linken megtalálod. Vásárolni Mo-ról is tudsz, a szállítási költség viszont várhatóan magas lesz!
    A helyedben megpróbálkoznék az elkészítésével is: Ikeás talp + sima bura, és ráragasztgatod a szárított/mű virágfejeket.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...