2011. május 2.

"I am a lady" - DIY feliratos dekorációs kép

A múlt héten utaltam már arra, hogy az utóbbi időben hatalmukba kerítettek a betűk és a feliratok. Addig-addig, hogy a különböző felvillanó ötlethalmok után nekiálltam alkotni... Korábban már bemutattam, hogy milyen dekorációs képek vannak a szobában, nos, valami ezekhez illő, mégis kicsit más jellegű dekorra vágytam. 
Ez lett belőle:





Kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszik, mert nálam most abszolút ez az új kedvenc! :) Az ihletet ez a fotó adta hozzá:


Amint látjátok, ez teljesen más színvilág és stílus, nekem ez a rózsaszínes változat is nagyon tetszik, igazán csajos. Jó ez az árnyalat, és megtetszett a felirat is. Képzeletem hamar szárnyra kelt, és elkezdte szőni a terveket, hogy hogyan alakítom majd a többi dekorációhoz, és a szoba hangulatához illővé. Az alapszínek természetesen maradtak: legyen vajszínű, ezüst és lila, és a "lady" szó kapjon kiemelt szerepet. Talán már nem meglepő számotokra, hogy az univerzális tapétamaradékokat is mindenképpen szerettem volna használni! :)

Összegyűjtöttem hát a hozzávalókat: 18 x 24 cm-es feszített vászon, lila tapétamaradék, ezüst színű vastagabb papír, vajszínű festék, csillámos toll, ecset, valamint 3 dimenziós ragasztókocka.

Majd kiválasztottam a megfelelő betűtípust, (ha megfigyelitek, ezek az "Otthon és dekor" betűtípusai), és 150-es betűmérettel kinyomtattam a szöveget, majd addig rendezgettem az elemeket, hogy elnyerje a tetszésem.



Ezután egyesével kivágtam a betűket, és a sablonokat tükrözve másoltam a tapéta hátuljára. Lehetett volna közvetlenül a tapéta "színére" is másolni, de el szerettem volna kerülni, hogy a kivágás után látszódjanak a ceruzanyomok.



A kivágásnál nagyon fontos a pontosság, hiszen csak így lesznek szépek a betűk. Érdemes minél kisebb hegyű, és hegyesebb végű ollóval dolgozni. 


Hogy kellően csajos legyen az összhatás, a "lady"-t a kivágás után az egész felületén átfestettem csillámos tollal. Jó sokáig száradt, de a végeredmény magáért beszél! ;)


Az elemek kivágása után az összes betű hátuljára 3 dimenziós ragasztókockát illesztettem. Ez azért jó, mert kiemeli a síkból a betűket, és sokkal izgalmasabb lesz az összhatás. 


A korábban halvány vajszínűre lefestett vászonra elkezdtem felragasztgatni a betűket, a korábbi elképzelésnek megfelelően.


A kellő száradási idő után a "lady" is a helyére került. Ha a nap rásüt, vagy az esti fényekben nagyon szépen csillog! :)
 
És végül újra a "mű".. :) Remélem, nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem! :) Ha valaki szeretne hasonlót, de nem bízik magában, vagy nincs ideje, esetleg kellő türelme az elkészítéséhez, vegye fel velem a kapcsolatot az otthonesdekor@gmail.com címen! :)

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt


Képek: saját (10), pinterest.com (1)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...