2011. május 27.

Maradék tapétából kis dekorképek

Korábban már láthattátok itt és itt, hogy milyen dekorációs képeket gyártottam a maradék lila tapétámból. Jöjjön most a jelenlegi "utolsó felvonás", a kis dekorképekkel. Ezeket mind, korábban már meglévő képkeretek felhasználásával készítettem el. Az első kép ismerős lehet a művirágos bejegyzésből, a másik kettő viszont újdonság! :)




Tulajdonképpen mindegyik picit másképp készült, hiszen a három képkeret más anyagú és jellegű: balról jobbra az első papír, a második fakeretes, üvegbetétes, a harmadik műanyagkeretes, de szintén üvegbetétes képkeret (volt). Az első kettőnél a lila tapétát a képkeretre ragasztottam, mindenféle előzetes kezelés nélkül (az egyik kék, a másik piros színű volt eredetileg), majd a bordűrből mindkettőbe szabtam egy darabkát. A harmadik abban különbözött, hogy itt a lila "keretet" is magába a képkeretbe illesztettem, méghozzá úgy, hogy ez a rész passzoljon az eredeti keret arányaihoz, és a belevágott virágos bordűr méretéhez is.
Ahogy láthatjátok, engem folyamatosan megihlet a maradék tapéta, és imádom, hogy még mindig van belőle! :) Így mindig tudok valami olyat alkotni, ami illik az alapszínhez  és -hangulathoz!
 
Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Képek: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...