2011. május 17.

Szabadon álló, ezüstszürke kádak

Hatalmas fürdő, benne egy gyönyörű szabadon álló kád... Ugye sokatok vágya? Egy ideje nekem is nagyon tetszenek a hagyományos lábas kádak mellett a modern vonalvezetésű, szabadon álló fürdőkádak is. Ezek az ezüstszürke csodák egyszerűen elvarázsoltak. Bár a szürke hideg szín, és a képeken látható "körítések" is leginkább hűvösek, nekem mégis eleganciát, méltóságteljességet sugallanak. Az első képen látható kádat és tükröt gondolkodás nélkül elfogadnám. Ti?








Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: pinterest.com (6)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a kádat már én is kinéztem (1., 3., 5., 6. kép). :) Egyszerűen a KELL kategória. Már csak találnom kéne egyet itthon :)

    VálaszTörlés
  2. Így van Riell, nekem is nagyon tetszik! :) Szólj, ha rábukkansz! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...