2011. június 8.

Amire a legbüszkébb voltam májusban... :)

A májusi cikkajánlóban már említettem, hogy ez a hónap az "én hónapom" volt a magazinnál! :) Két igényes bemutatóm mellett ugyanis a vezércikkem is megtalálható a májusi számban. Az apropó, amiért most közzéteszem, az az, hogy ma kapható utoljára a májusi lapszám, így hamarosan másnak adom át a stafétát. (Holnap kiderül, kinek!... ) Mi tagadás, nagyon jó érzés, hogy találkozhattatok "velem" a standokon, és néha még én is "eljátszottam" azzal, hogy egy újságosnál vagy nagyáruházban fellapoztam a magazint, és egy elégedett mosollyal nyugtáztam a harmadik oldalt... :) Aki még nem találkozott az újsággal, a mai napon még megveheti, vagy a későbbiekben vásárokon, kiállításokon is megtalálja, vagy megvásárolhatja a szerkesztőségben!






2011. május

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...