2011. július 2.

Courteney Cox otthona

Ismert emberek otthonába bekukucskálni mindig izgalmas, főleg, ha egy világszerte népszerű színésznőről van szó. Ezúttal Courteney Cox "fogad" minket malibui házában, ahol a kint és a bent szinte eggyéolvad, a tágas üvegfelületeknek és a hatalmas teraszoknak köszönhetően. Talán kevesen tudják, hogy mielőtt Courteney színésznő lett, építész szeretett volna lenni, el is kezdte a főiskolát. A hollywoodi karrier mégis magával ragadta, viszont az átalakítás, csinosítgatás iránti szenvedély máig megmaradt. A Malibun vásárolt ingatlan átalakításában Michael Kovac építész és Trip Haenisch belsőépítész volt a segítségére, de az irányítást végig ő tartotta a kezében, határozott elképzelésekkel arról, hogy mit akar látni, és mit nem. A végeredményről Courteney úgy összegez, hogy a ház pontosan olyan, amilyet elképzelt, és ami az életformájának leginkább megfelel. 






















 
Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt


Forrás: decoraestilo.com, elledecor.com, nicety.livejournal.com 

3 megjegyzés:

  1. Kedves Timi! Bevallom őszintén egyáltalán nem tetszik ez a ház. És nem csak azért, mert a modern stílus távol áll tőlem. Szakmai szemmel nézve biztosan nagyon jó, egy építész biztosan megtalálja és elmagyarázza nekem, hogy miért is jó...Az első reakcióm az volt, amikor végignéztem a képeket, hogy sötét. Hiába a tágas ablakok, hol vannak a színek? Mindenhol csak szürke és fekete. Milyen a lelke annak az embernek,aki maga köré semmi színt nem rak? Ne haragudj, de tényleg így érzem. Az Én világomból nem hiányozhat a piros, a zöld, a kék, a sárga, a barna...nincs benne báj, kedvesség, melegség...aminek sztem főleg egy nő lakásában lennie kell. Ez hangsúlyozom kizárólag az Én véleményem. Szép napot! Fróni

    VálaszTörlés
  2. Kedves Fróni! Köszönöm, hogy leírtad a véleményed. Valóban hiányoznak az élénkebb színek a lakásból, de a fotókat elnézve ezt én határozott koncepciónak érzem. Mivel mindenki más színeket, formákat, stílust szeret, megértem, ha neked nem tetszik, de biztosan akad olyan olvasó is, akinek fog. A paletta, amelyet mutatok, éppen azért széles, hogy mindenki találjon kedvére valót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a stílus is tetszik.
      Ezek a visszafogott színek és a kicsit minimál stílus engem ötletekre inspirál (már ha ebben a lakásban laknék :-)).

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...