2011. július 17.

Lila és zöld? Igen!

A mai nap különleges az életemben, így egy régóta dédelgetett, szerintem gyönyörű képet hoztam mára... 
Elöljáróban egy sztori liláról és zöldről. Mint már minden bizonnyal tudjátok, A Mi Otthonunk magazinnál dolgozom. A laphoz kapcsolódó kiállításokon mindig jelen vagyunk, és sokszor én is megtalálható vagyok a kiállítási standokon, főként hétköznapokon. Az idei Konyhakiállításon történt, hogy a csomagban árult újságokat egy (szerintem) szép halványlila szatyorban nyújtottam át egy párnak, mire a férfi megszólalt: "Más színű szatyor nincs?". A kérdés pillanatnyi megdöbbenést keltett bennem, de rögtön jött a válasz: "De. Kék, zöld?". Az úr rögtön rávágta: "Zöld! Fradisták vagyunk!"... :D 
Nos, az biztos, hogy aki "fociban utazik", nem fogja kedvelni ezt a két színt együtt, de "mi", akik a lakberendezés és a színek csodálatos oldaláról közelítünk, teljesen elképzelhetőnek tartjuk. Sőt! Szerintem a lilának ez a padlizsános árnyalata (fotel) és a kivizöld (állólámpa) teljes mértékben harmonikusak együtt, legalábbis nekem nagyon tetszik! Azt már tudhatjátok, hogy a lilát nagyon szeretem, de hogy a lilát és a zöldet együtt, erre én is csak nemrég jöttem rá. Szóval hajrá színpárok, hajrá lila és zöld.
És hogy miért különleges a mai nap? Negyedszázaddal ezelőtt éppen a mai napon láttam meg a napvilágot, éppen akkor, amikor ezt a bejegyzést közzéteszem. Így ma (engedelmetekkel) magamnak kedveztem... :)




Forrás: schoener-wohnen.de (1)

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...