2011. július 5.

Lila mánia - lila fürdőszobák

Mint oly sok más helyiségben, a fürdőszobában is hódíthat a lila! Szinte bármely stílussal kombinálhatjuk, garantáltan egyedi és különleges fürdőnk lesz! Az alábbi válogatás az általam legszebbnek ítélt öt fürdőszobát tartalmazza, mind más, mind szép, és mind lila! Kíváncsi vagyok, nektek melyik lesz a kedvencetek! :)







Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: home-designing.com (2), lakaskultura.hu (1), housetohome.co.uk (1), trendszine.com (1)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Timi!
    Természetesen az első! Csodaszép! Virágos, vidám, de mégis elegáns. Nagyon szépek, de Én az elsőt kérném szépen! :) Már régóta vágyok egy ilyen stílusú függönyre. Nagyon otthonos, itt el lehet lazulni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindegyik tetszik! Egy a nagy dilemma, hogy mennyire praktikus takarítás szempontjából :D

    VálaszTörlés
  3. Lila fehér mániás lettem én is .
    A lilában az orgona lila a kedvencem:)
    Nekem is az első tettszik jobban.
    Hangulatos kedves :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...