2011. július 19.

Nyári élmény

Általános iskolás koromban, alsós évfolyamokon a nyári szünetről visszatérve mindig volt egy olyan fogalmazási feladatunk, amelyben azt kellett leírni, milyen élmények értek minket a nyáron, ki mit látott, merre járt. "Nyári élmény" - ez volt a címe. Nos, én az utóbbi egy hetet pihenéssel, egy újabb város felfedezésével töltöttem, sok érdekes és szép dolgot láttam, tapasztaltam. Hogy merre jártam, és élményeim hogyan köthetők össze a lakberendezéssel és a dizájnnal, az hamarosan kiderül! Az a tervem ugyanis, hogy néhány bejegyzésen át veletek is megosztok egy pár kapcsolódó élményt, témát. Tartsatok velem! :) Addig is, itt egy lila-ezüst földgömb! Ugye klassz? Ide vele! :)


Forrás: styleathome.com (1)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...