2011. július 23.

Spanyol magazinok

Az utóbbi években, külföldi nyaralások alkalmával szokásommá vált, hogy az újságosstandoknál feltérképezem a lakberendezési magazinok kínálatát. Nevezhetjük ezt „szakmai ártalomnak”, rajongásnak, vagy egyszerűen csak hobbiszerű tevékenységnek is. Természetesen, most sem múlhatott el az utazás ezen szertartás nélkül. Barcelona utcáit járva rendre megálltam a standoknál és szépen sorra vettem a témába vágó magazinokat. (Ezúton is köszönöm a "csapat" türelmét!)

Természetesen mindet átlapozni, és komolyabban átnézni nem volt időm, de a címlapok, és egy-egy gyors belekukkantás után már néhány infót le tudtam szűrni. A spanyolok is sok, különböző színvonalú és irányultságú magazint adnak ki. Van közöttük klasszikusabb stílusú, kortárs dizájnt előtérbe helyező, lakásokkal és kertekkel egyaránt foglalkozó, vagy kifejezetten csak konyha-fürdős újság is.

Most a teljesség igénye nélkül mutatok jónéhány friss címlapot, és ahol találtam, honlapcímet is csatolok az egyes újságokhoz. Megvallom, nem kis munka volt összegyűjteni őket. A címlapokat ugyanis fényképezőgéppel vagy (rosszabb esetben) telefonnal fotóztam, és ezek alapján kerestem vissza őket a neten. A legtöbb magazinnak nincs saját honlapja, csak a kiadó oldalán sorolják fel őket, és sokszor nem a legfrissebb címlappal... :( Viszont én olyan válogatást szerettem volna adni nektek, ami tényleg olyan, mintha ti magatok járnátok most egy spanyol újságosnál. Szóval, egy-két magazin ki is maradt (amiknek sajnos csak a címét írtam fel, pl. Interiores, Exteriores, Cocinas y Baños), de azért így is sikerült összegyűjteni tizenhármat! :) Kellemes böngészést kívánok hozzájuk! És, ha külföldre utaztok, javaslom, ti is lapozzatok bele a helyi újságokba, sőt, egy ilyen magazin remek ajándék, vagy szuvenír is lehet! :) 

Nuovo Estilo 

weboldal

Arquitectura y Diseño

infó
Habitania
infó

Casas de Campo

infó
Diseño Interior
weboldal
Architectural Digest (spanyol kiadás)


Mi Casa

El Mueble
weboldal
Hogares
weboldal
Casa y Jardin


Casa al día
infó

Cosas de Casa

infó

Casa diez

weboldal

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: facebook.com (4), disenointerior.es (1), rbarevistas.com (4), revista-hogares.com (1), friendlycooking.es (1), saját (2)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...