2011. július 25.

Zara Home

Úgy gondolom, a Zara ruhákat senkinek sem kell bemutatni. Na de a Zara Home-ot ismeritek-e? Sajnos, Magyarországon nincs, így eddig csak egy-két kósza infóm volt róla… Most viszont a Zara hazájában, Spanyolországban sikerült belebotlanom (hozzáteszem: tényleg teljesen véletlenül) egy Zara Home üzletbe. Bár utólag kiderült, Barcelonában van legalább hat, én Mataroban, egy Barcelonához közeli város bevásárlóközpontjában fedeztem fel magamnak.  

Nos, nem zavartattam magam túlságosan, egyébként is, turistának minden „megengedett”, így szépen körbefényképeztem a boltot – állítólag az eladó kicsit furcsán nézett, de én észre sem vettem… :) Gyönyörű dolgaik vannak, a Zara „megszokott”, kicsit elegáns, kicsit különleges stílusában. És ahogy elnéztem, az árak sem szöknek minden terméknél elképesztő magasságokba. Engem a csillogó poháralátétek, szalvétagyűrűk, evőeszközök, képkeretek, díszpárnák fogtak meg leginkább, de van itt minden, ami egy háztartásba kell: a szennyestartótól a textilekig, sőt, még gyerekszobába való termékek is. Nyár lévén éppen leárazás volt, így sok dologhoz olcsóbban lehet(ett) hozzájutni, igaz, ezek már ki is voltak válogatva. Viszont az új kollekciót is kipakolták már, ez a rész gyönyörűen elrendezett, gazdag választékkal. 

Szóval, ha szép kiegészítők, akkor én bizony azt mondom: Zara Home, még visszatérek! ;) Az üzletkeresőt itt találjátok, segítségével akár ti is tervezhetitek a nyaralást úgy, hogy egy Zara Home-látogatás is beleférjen. Bár Magyarországot is kihozza a kereső, a „Budapest” kifejezésre nincs találat, és így járhattok még jónéhány szomszédos nagyvárossal is (pl. Bécs, Prága). Egyébként hozzánk legközelebb a zágrábi bolt van – Dunántúliak előnyben.

Bízom benne, hogy a képek segítségével egy kicsit sikerül átadnom a Zara Home-hangulatot, és meghozzák a kedvet ahhoz, hogy a későbbiekben ti is elzarándokoljatok egy üzletükbe. És, az újabb titok: ez volt az a bolt, ahová szintén vissza kellett menni. Igaz, nem másik alkalommal, csak még akkor: még fotózni, még egyszer körbenézni, megcsodálni mindent… :) 














Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Fotók: saját

6 megjegyzés:

  1. Jaj, de kedvemre való üzlet! Köszi, hogy mutattad!

    VálaszTörlés
  2. Nekem volt szerencsém ott dolgozni, egy-két darabot haza is mentettem a kínáltból. Imádtam a sok szép holmi között sétálgatni, és minden nap másra vágytam onnan...az ágytakarói kategórián felüliek:)

    VálaszTörlés
  3. Nahát! Itt jártál Mataróban? Tényleg szép dolgok vannak ám ebben a boltban. Furi volt így a neten látni, kívülről. Egész sorozatod van Barcelonáról, megnéztem mindet, nagyon alapos :) Már egy ideje látogatom a blogodat, de most kommentelek először, gratulálok, nagyon szép és ötletes, jó ide benézni!

    VálaszTörlés
  4. Kreaholic: Szívesen, örülök, hogy tetszik!

    germanu: Köszönjük a plusz infót! :)

    ANNA: Igen-igen, ott jártam! Köszi a dicsérő szavakat, örülök, hogy tetszik a blog! És te mit csinálsz arrafelé?

    VálaszTörlés
  5. ANNA: Jaj, de jó neked! :) A Mataró Parcban mindig ennyien vannak? Mi szombat este voltunk, és rengeteg ember volt!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...