2011. augusztus 17.

Életem első "cikke"

Úgy vettem észre, szeretitek, ha a blogon személyes ihletésű tárgyak, élmények, emlékek kapnak helyett. Éppen ezért úgy döntöttem, megosztok veletek egy kis személyes "történelmi" dokumentumot. Apropója, hogy a napokban írtam a gyerekrovat(om) cikkét A Mi Otthonunk magazin szeptemberi számába, és szintén a napokban, (újra) a kezembe került a negyedik osztályos fogalmazás munkafüzetem. Ha fellapozom a kisiskolás füzeteket, mindig jót mosolygok, milyen mondatokat kerekítettem, milyen szavakat, szókapcsolatokat használtam már akkor... :) Újraolvastam a munkafüzetben az "Az én szobám" című fogalmazást is, és "ráeszméltem": ez életem első gyerekszoba-bemutató "cikke"! A saját szobámról! :)) Olvassátok el, és derüljetek rajta, szerintem aranyos, főleg a "befejezés"! A soron következő, valódi cikk ezúttal egy kisfiú szobájáról íródott, keressétek majd a szeptemberi magazinban! :)



4 megjegyzés:

  1. De aranyos!!:) Ilyen 'Az én szobám' fogalmazásom nekem is van a narancssárga szobáról:)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon jó! látod már akkor kiderült mi is rejlik benned. És a helyesírás már akkor is majdnem tökéletes :)by:by

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm-köszönöm, aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...