2011. szeptember 15.

DIY játék szerelőállvány kisfiúknak

Ha olvastok-nézegettek akár hazai, akár külföldi DIY-blogokat, lányoknak készült játékkonyhák házi megvalósulására sok példát láthattok. (Magyar példák itt és itt.) Kisfiúknak való szerelőasztalt viszont egészen eddig nem láttam DIY-változatban. A napokban viszont rábukkantam Chelsea blogjára, és házi miniatűr szerelőállványukra. A blogger és férje a kissrácuknak készítették el ezt a tuti kis játék munkaállványt, kb. 20 dolláros költségvetéssel. Szerintem érdemes utánozni, a fiúk biztos imádnák! Szóval, a srácokat se hanyagoljátok el, jár nekik az a munkaasztal! Különben, hogy lesznek majd ezermester férjek? :)


A DIY szerelőállvány

Az IKEÁ-s prototípus

A Bosch szerelőasztala miniknek
 És a DIY-változat részletei:






Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: ikea.hu (1), nonstopjatek.hu (1), mcbabybump.blogspot.com (6)

1 megjegyzés:

  1. ezt képet kerestem! ebből merítettem ötletet.. :) és egyből két szerelőállványra is kaptam "megrendelést" :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...