2011. október 1.

DIY őszi poháralátét + JÁTÉK

Legújabb csináld magad-projektem egy őszi hangulatú, levélformájú poháralátét, mely egy sütizős-beszélgetős délutánon, estén hangulatos partykellék lehet. A poháralátét egy a neten talált sablon alapján, színes dekorgumiból készült. Néhány színben harmonizáló kiegészítő: színes pohár, szalvéta, egy szál friss virág, és már meg is van az összhang. Nekem lilában... :)







A hangulatos fotók után most jöjjön a DIY-műhely, avagy elmesélem, hogyan készült a poháralátét. (Egyébként nagyon egyszerű, kezdő barkácsolók is nyugodtan nekiállhatnak, ezt nem lehet elrontani!)

Válasszunk egy sablont! Én ezt a szép formájú sziluettet választottam. Nyomtassuk ki a kellő méretben, vagy nyomtatás után játsszunk a fénymásolón a kicsinyítés-nagyítás funkciókkal. Akkorának kell lennie, hogy egy pohár "kényelmesen" elférjen rajta. Nekem kb. 10-11 cm lett az átmérője.



Vegyünk egy A/4-es dekorgumi lapot, és a rendelkezésre álló felületet minél teljesebben kihasználva rajzoljuk körbe a mintát. Én egy hatos készletet szerettem volna készíteni, ügyesen forgatva a sablont éppen ráfért ennyiszer. Egy tipp: hasznos, ha a mintát egy hasonló színű ceruzával rajzoljuk fel!


Vágjuk ki a sablonokat! Kacskaringós minta esetén úgy szoktam kivágni a darabokat, hogy először csak nagyjából körbevágom, majd utána vágom precízen körbe a mintát. Ez megkönnyíti a munkát. A kivágáshoz kicsi, hegyes végű (köröm)ollót használok. Bumfordi papírvágó ollóval sokkal nehezebb boldogulni. 


Kész! :)


Végül használat közben újra:



És akkor most jöjjön a bejegyzéshez kapcsolódó JÁTÉK!

Szeretném, ha ti is hasonlóan hangulatos környezetben láthatnátok vendégül valakit, vagy éppen feldobnátok egy őszi napot egy hasonló terítékkel. :) Éppen ezért, a játékra jelentkezők közül egy szerencsés olvasóm megnyerheti ezt a hat darabos poháralátét-készletet, valamint egy csomag (a fotókon is látható) lila szalvétát. 


Szabályok:
1.) Csatlakozz a blog Facebook-oldalához itt!
2.) Oszd meg a játék hírét az üzenőfaladon!
3.) Küldj egy e-mailt részvételi szándékoddal és neveddel az otthonesdekor@gmail.com -ra. 


A játék 2011. október 15., éjfélig tart! Sok sikert! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem annyira megtetszett az ötlet, hogy tegnap este el is készítettem a saját faleveleimet. :-)
    http://fuszeres-szinek.blogspot.com/2011/10/hullo-falevelek-az-asztalon.html
    Köszönöm az ötletet és a leírást!

    VálaszTörlés
  2. Nóra, nagyon szívesen, ez a legnagyobb elismerés nekem! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...