2011. október 24.

Egy fülbevaló átlényegülése, avagy DIY szalvétagyűrű

Nos, a dolog úgy kezdődött, hogy volt egy köves bizsu fülbevalóm, amit korábban nagyon szerettem, de sajnos már nem tudtam hordani. Bedugós fülbevaló volt, viszont az egyiknek a "bedugója" megadta magát, és elvált a köves elemtől. Persze rakosgattam, hátha még megragasztom, vagy "valamire jó lesz". A múltkoriban, amikor a kezem ügyében volt a lila dekorgumi a faleveles poháralátétek kapcsán, valahogy előkerült a dobozból ez is, és egyből megláttam benne a csodás lehetőséget: egy csík dekorgumi, rá az organzaszalag, majd az ékszer, és máris lesz egy pár elegáns szalvétagyűrűm! :) Ilyen csodás lett a végeredmény:










Így készült:
Dekorgumi, organzaszalag és egy szép fülbevaló szükséges hozzá. A szalagom kb. 3 cm széles, így a dekorgumiból néhány milliméterrel keskenyebb, 15 cm hosszú csíkot vágtam.


A még ép fülbevalót is megszabadítottam a bedugójától. 


A dekorgumicsíkot összeragasztottam.


Majd ragasztópisztoly segítségével ráapplikáltam a szalagot is.


Végül ráragasztottam a fülbevalót.


És a végeredmény újra, illő környezetben:


Szerintem nagyon elegáns lett! Élőben, lámpa- vagy gyertyafénynél még szebben csillog rajta az ékszer, arról nem is beszélve, hogy a fényes organzán is gyönyörűen játszik a fény!

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt


Fotók: saját

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...