2011. október 4.

Lakberendező leszek!

Egyetemista éveimben még csak hobbiból vásároltam a lakberendezési magazinokat, és nézegettem a szépen berendezett lakások fotóit. Aztán az iskolapadot elhagyva (mint sokan tudjátok) A Mi Otthonunk magazinnál kezdtem dolgozni, így a lakásbelsők szemrevételezése, az otthonteremtéssel kapcsolatos cégek honlapjainak böngészése hivatalosan is mindennapi tevékenységemmé vált. Februárban pedig jött a blog, ahol méginkább kiteljesedhettem, és nap mint nap megmutathatom azt is, mi az, ami nekem tetszik, ami érdekel, inspirál. 



Mindezek kapcsán már régóta motoszkált a fejemben, hogy el kellene sajátítani a lakberendezés szakmai fortélyait is. Aztán tavasszal, élve egy aktuális lehetőséggel, úgy döntöttem, belevágok, még akkor is, ha (egyelőre) csak a magam örömére teszem. Így május óta, a munka, a blog (és természetesen a magánélet) mellett, szabad estéimen, hétvégéken lakberendezési ismereteket tanulok és rajzolok nagy lelkesedéssel. Az alapok már megvannak, hamarosan elsajátítom a helyiségek berendezésének legfontosabb ismérveit, és jöhet a legizgalmasabb: maga a tervezés is. 

 

A tanultak révén remélem, hogy a blog (velem együtt) szakmailag is egyre fejlettebb lesz. Az aktuális tananyagot szeretném majd röviden összefoglalni nektek, ami ismétlésként nekem is segít, ti pedig mind több értékes szakmai információhoz juthattok. Ha jól sikerülnek a feladatok, még azt is el tudom képzelni, hogy a terveket is megosztom veletek. Bízom benne, hogy idővel személyre szabott tanácsaimmal is segíthetek nektek, hogy kellemes és praktikus környezetben élhessétek a mindennapokat! :)



Fotók: pinterest.com (2), houseofphilia.blogspot.com (1)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...