2011. november 27.

DIY egyperces adventi "koszorú"

Elérkezett Advent első vasárnapja, ami azt jelzi, hogy belátható időn belül itt a Karácsony! A jól felkészültek ilyenkor meggyújtják az első gyertyát az adventi koszorún. Sokan azonban csak jóval később szerzik be, vagy készítik el az adventi koszorút, díszeket. Én magam is sokszor vagyok így, most mégis szerettem volna tartani a hagyományt, és egyúttal készíteni valamit. Ötletem több is lett volna, időm viszont kevés, így előszedtem a korábbi évek termését, és a lehető legegyszerűbb megoldást választva "alkottam" egy egyperces, koszorúnak egyáltalán nem nevezhető adventi díszt, hópehely formájú fehér dekorgumi alátétekkel, lila teamécsesekkel. Számomra ez valódi egyperces megoldás volt, ha ti most fogtok hozzá a hópehelysablon kereséséhez, akkor max. egy fél óra. De megéri! :)






Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Fotók: saját (4)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...