2011. november 8.

DIY kutyás párna ajándékba

Nagy örömömre végre mutathatok nektek egy olyan saját DIY-ötletet, ami nem lilában készült! :) Szóval, "az úgy volt", hogy kedvenc Zsuzsi kolléganőmnek közelgett a születésnapja, és szerettem volna meglepni őt egy saját készítésű ajándékkal. Mivel mindketten nagy lakber-fanok vagyunk, egyik kedvenc időtöltésünk a hazai és külföldi blogok olvasása, és e-magazinok "átlapozása". Linkek jönnek és mennek, míg az egyik külföldi e-magazinban egymástól függetlenül mindketten ugyanazt mosolyogtuk meg: a "félbevágott kutyás" párnát (ti. két párnát egymás mellett, fél-fél kutyával), ami még jól is mutatna náluk, hiszen egyébként is vannak már "ebek" náluk, az egyik egy falmatrica, a másik meg egy féltestű, "földbe bújt" dekorkutya. Szóval szépen kigondoltam, hogy ennek DIY-megvalósítása lesz a megfelelő ajándék, de a képet persze utólag már nem találtam, az e-magazin linkjén új kiadvány szerepelt, és a Google vagy a Pinterest sem volt segítségemre...



Így emlékképeim alapján kezdtem kutyasziluett-keresésbe, végül az etsy-n találtam meg a legmegfelelőbbet. A párna színeit a lakás alapszíne, a fehér, valamint a felbukkanó zöldek és narancsok adták. A párna Ikeás (Granat), a filclapot az Üllői úti Meseboltban, míg a szalagot és a gombot a Kreatív Hobbyban vettem hozzá. A tervek kigondolása és az anyagok beszerzése után a megvalósítás két este alatt meglett. A szülinapon, egy hétfő reggelen az öröm sem maradt el, és most ti is megláthatjátok, hogy mutat a kutyás párna az új gazdájánál. :)






Végül jöjjön a leírás! Íme a sablonom, immár körberajzolva, és nagyjából kivágva. Mivel a kép, amit találtam, nagyon pici volt, felnagyítottam a gépen 395%-osra, és a monitoron keresztül, a lapot elé tartva rajzoltam át. Trükkös trükk, de csak így lehetett megfelelő a mérete a párnához képest.


A kutyus azért áll három darabból, mert A4-es filclapokat vettem, és az "elülső része" nem fért rá egy lapra.



Ezért is kapott nyakörvet, ami eltakarja a varrást, és bilétát, ami odaöltögetve a nyakörvet tartja.


A filclapot egyszerű kis öltésekkel varrtam rá a párnára, szépen körben haladva, az esetleges toldásokat eldolgozva. 



Nálunk így mutatott, és itthon is nagy sikert aratott. Nektek hogy tetszik?




Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Fotók: FZs, saját

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik,ügyes vagy :)
    Lopizom is az ötletet,ha nem baj :)
    Szerintem nálunk is nagy sikere lenne :)

    VálaszTörlés
  2. Karácsonyi ajándéknak tökéletes. Akár más állatokkal is. Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a párnát! Nagyon jó ajándék ötletet adtál bátyámnak, akinek pont ilyen kis kutyusa van :)Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik! Sok sikert a megvalósításhoz! (Küldhettek ám képeket is, ha kész van, vagy Karácsony után.) :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon édes a párna! Ha nem haragszol engem az érdekelne hol vetted a kanapét, mert pont ilyen keresek a lakásba! Rita

    VálaszTörlés
  6. Kedves Rita! Melyik kanapéra gondolsz, a szürkére vagy a törtfehérre?

    VálaszTörlés
  7. Nem figyeltem, a szürkére gondoltam.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Rita! A kanapét a Retz-ben vásárolták. Kattints a www.retz.hu oldalra, jelenleg 70%-os akciójuk van! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...