2011. december 12.

DIY hópelyhek a szobában

Bár hónak még híre-hamva sincs, nálam már van néhány hópehely - ráadásul idebent! :) A hófehér pelyhek dekorgumiból készültek, így igen jól érzik magukat a huszonegynéhány fokos "hőségben" is. Először a tapétán kaptak helyet, ahol bár jól mutattak a színes háttér előtt, a hétköznapokban mégis kissé soknak éreztem a "jelenlétüket". Így átköltöztettem őket a szintén fehér ruhásszekrényre, ahol kevésbé szembetűnő, inkább érdekes hatást keltenek. Egy kis pihe a "dream" felirat "E" betűjére is jutott, a korábbi pillangó helyére. Nektek hol tetszik legjobban?





Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Fotók: saját

3 megjegyzés:

  1. Nagyon stílusos lett. Nekem is a szekrényen tetszik a legjobban. Mivel raktad fel őket?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Erika! Fehér gyurmaragasztóval. Nem "bántja" a falat/tapétát, viszont jól ragad. Szezonális dekorációkhoz ez a legjobb.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek, nekem a falon is, de én hópihe-mániás vagyok azt hiszem. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...