2011. december 22.

DIY rénszarvasos ajtódísz

Korábban már említettem nektek, hogy az idén kissé rákattantam a rénszarvasos dekorációkra. Olyannyira, hogy tegnap éjjel végre elkészültem egy régóta tervezgetett ajtódísszel, aminek fő eleme egy lila rénszarvasfej. Nekem most abszolút kedvenc, kíváncsi vagyok, hogy nektek is tetszik-e. :)




Ez a fotó adja vissza a színeket legjobban




Elkészítéséhez egyrészt egy hungarocell koszorúalapot, és egy régóta őrzött, "nemtudommianeve" = szizál anyagot használtam. (Egy virágcsokor alatt volt korábban, tetszett a színe, textúrája, így eltettem.) Az anyag bár viszonylag sűrű szövésű, mégis áttetsző, és egészen jól formálható volt. Két nagyobb darabra vágtam, és ráncolva, bevagdosva, a hátuljához ragasztgatva illesztettem az alapra. Bővebben a képek mesélnek:






A sablonom a Next holnapjáról való, de találkozhattatok vele már a blogon is, szintén a rénszarvas dekós bejegyzésben. Méretre nagyítottam, és átrajzoltam a monitor előtt.


A korábban az őszi poháralátétekhez és az elegáns szalvétagyűrűhöz használt lila dekorgumit "lényegítettem át" most is. A sablont a hátoldalon, megfordítva rajzoltam át.


Végül a rénszarvasfejet a helyére illesztettem néhány ragasztópöttyel, és pár, hosszúkás, ezüstös gyönggyel "koronáztam meg" az alkotást. :)


Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Fotók: saját

2 megjegyzés:

  1. Szia! A rénszarvaz grafikája megvan Neked digitális verzióban? nekem is nagyon tetszik, felhasználnám:)
    ha igen megteszed hogy elküldöd nekem a zsuzso.szabo@gmail.com-ra?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mindjárt átküldöm, amiből dolgoztam, bár lehet, hogy az itt látható, felnagyított minta fotójával jobban jársz, mert ez sokkal nagyobb. Üdv, Timi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...