2011. december 15.

Fehér műfenyők

Úgy sejtem, megosztó témát hozok mára, mégis megteszem. :) Hamarosan elérkezik az idő, hogy kiválasszuk a fenyőt, esetleg műfenyőt, ami az otthonunkban díszeleg majd karácsonyfaként. Van, aki az élőre esküszik, van, aki a műre, sőt, olyan is akad, aki a műből nem zöldet, hanem fehéret választ - magazinunk címlapján erre példát is láthattok, ráadásul egy magyar gasztroblogger hölgy otthonában. Jómagam sem vetem meg a műfenyőt: korábban én is tartottam tőle, hogy nem lesz "ugyanolyan" a hangulat, de végül semmilyen rossz érzésem nem volt, amikor a műfenyő először kapott ünnepi pompát. Sőt! Mivel mindenütt szép és formás, csudaklasszul lehet díszíteni, ráadásul nem kell faragni, nem szárad ki, nem potyog, stb. Így idén már az ötödik élő fát "mentjük meg". Szóval, aki kellően nyitott a műfenyőre, annak csak ajánlani tudom. Tanácsként annyit, hogy ha valóban áldozni kívántok rá, vegyetek szépet, "drágát", meghozza az árát! Ízelítőül néhány fehér műfenyő - szerintem több stílushoz, hangulathoz illik, mint gondolnátok!




















Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt!





Forrás: pinterest.com, diynewlyweds.com, collectibles.about.com, hookedonhouses.net, rsscorner.com, szeretlak.freeblog.hu

2 megjegyzés:

  1. Szia, tudnál segíteni, hol kapható, szép, dús fehér műfenyő?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én elsősorban a Kiká-t javaslom, mi ott vettünk szép műfenyőt, igaz, zöldet. Érdemes körülnézni még a barkácsáruházakban is! Üdv, Timi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...