2012. január 13.

Agatha Ruiz de la Prada-dizájn az otthonunkban

Agatha Ruiz de la Prada neve Magyarországon a Nescafé Dolce Gusto nemrégiben piacra dobott, szivecskés köntösbe bújt kapszulás kávéfőzők kapcsán lehet ismerős. A spanyol tervezőnő 2011 szeptemberében Budapesten járt, és személyesen mutatta be az új kollekciót. Nagy öröm volt számomra, hogy a rendezvényen jómagam is részt vehettem, és megismerhettem a világhírű hölgyet.


Ahogy a sajtótájékoztatóról tudósítva már írtam is, Agatha a nyolcvanas évek elején robbant be a divatvilágba, és fontos szerepet játszott Spanyolország kulturális és művészeti forradalmában: a Madridból induló mozgalom, a movida madrilena egyik vezéralakja lett. A hírnevet és a töretlen sikert egy áruházlánccal való együttműködés hozta meg számára, majd kreativitása a határokat is átlépte, kreációi a világ minden táján megtalálhatók. Markáns színei, formavilága a kifutókon túl is sikert hozott: az élénk színű szívek és virágok használati tárgyakra is felkúsztak. 

Ebben a bejegyzésben azt mutatom meg, hogy a divatvilágból érkezett Agatha hogyan formálja a lakberendezés világát, milyen használati tárgyakat, háztartási eszközöket tervezett ezidáig. A helyiségeket sorra véve magam is meglepődtem, milyen sok lakberendezési tárgy kapott egyedi dizájnt Agatha közreműködésével. Szinte nincs olyan helyiség, ahová ne lehetne egy-egy de la Prada darabot tenni! A vidám, életigenlő tárgyak hófehér, modern/minimál enteriőrök kiváló kiegészítői lehetnek!


Konyha: kávéfőző, kötény és edényfogó kesztyű, serpenyő, óra, üveg termékek.

Nappali: fotel, kanapé, polc, szőnyegek.

 Hálószoba: képkeret, ágynemű, szőnyeg, puff, tapéta.

Fürdőszoba: csempe, tusfürdő, polc, mosdókagylók.

Gyerekszoba: szőnyeg, puff, bordűr, szőnyeg, szék.
Egy csepp Agatha világából, és biztos, hogy jókedvünk támad!

1 megjegyzés:

  1. Nem tudtam, hogy Agatha Ruiz de la Prada fürdöszoba butorokat és szanitereket is tervez. Valahogy én mindig ruhákkal és nappali/konyhai kiegészítökkel párosítottam a nevét. Réka

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...