2012. január 9.

Pantone-lépcső

Szerintem már minden dizájn iránt érdeklődő tudja, hogy az idei év trendszíne a Pantone szerint a Tangerine Tango, azaz magyarul a Mandarin Tango, így én most csak érintőlegesen említem ezt. Találtam viszont egy nagyon jópofa lépcsődekorációs ötletet, ahol a lépcső homloklapjait (figyeltek, milyen szakszavakat tudok, ez már lakberendezési tanulmányaim eredménye ám! ;-) Pantone-színekkel díszítették. Mekkora ötlet! 



Ha szeretitek a vidám, életteli árnyalatokat, akkor van egy-két tippem, hogy milyen színsorrendet állítsatok fel. Ugyancsak a Pantone honlapján találtam két színösszeállítást, melyeket 2012 tavaszára ajánlanak, előbbit hölgyeknek, utóbbit uraknak. A Tangerine Tango természetesen mindkettőben szerepel. Szóval, lehet akár ez a kiindulási alap. Vagy akár az elmúlt évek trendszíneit is sorrendbe állíthatjátok, úgy, hogy a lépcsőn felfelé még a jövőbeni színeknek is maradjon hely. ;-)



Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt

Forrás: pantone.com, home-designing.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...