2012. február 11.

Egy éves a blog!

Éppen egy évvel ezelőtt - akkor egy pénteki nap volt - este, munka után született meg az első bejegyzés a blogon. Előtte ugyan már jó ideje dolgoztam a "csinosítgatásán", csak akkor "mertem" feltenni az első bejegyzést, amikor már úgy éreztem, a nyilvánosság elé tárhatom a művemet. Persze, először alig néhányan nézték, főként közeli barátok, ismerősök. Aztán a tábor egyre nőtt, szakmabeliek és lakberendezés, dekor témák iránt érdeklődő olvasók egyaránt, határon innen és túl, mind többen kattintottak ide. Jó érzés tudni és látni, hogy vannak, akiket érdekel, amit írok, és nyomon követik a történéseket. Köszönöm!
Tartalmas egy év áll mögöttem, nagyon sokat köszönhetek a blog létezésének - persze munka is van vele bőven, de ez amolyan "örömmunka", ami egy fárasztó nap után is kikapcsol. Hogy mi minden történt ez alatt az egy év alatt, azt nem írom le újra, hiszen a múlt év végén már megtettem, itt. A jövőt illetően sok tervem van, a legközelebbi egy pályázat indítása, ami a szülinaphoz és a blog elmúlt egy évéhez kapcsolódik. Hogy mi is ez pontosan, arra hétfőn fog fény derülni! Addig is, örüljetek velem! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...