2012. március 5.

Pályáztam és nyertem! :)

Pénteken rendezték meg a NESCAFÉ® Dolce Gusto® "Divattervezés a ruhákon túl" című, újságírók és bloggerek számára kiírt pályázatának díjátadóját, melyre én is hivatalos voltam, a blog kategóriát ugyanis nagy örömömre én nyertem! Ez a fotó ott készült a négy nyertessel és a zsűritagokkal.




A pályázatot még ősszel írták ki, azután, hogy Agatha személyesen is bemutatta az általa tervezett gépeket Budapesten. (Erről is beszámoltam itt.) A felhívás lényege az volt, hogy mutassuk be, hogyan vált a divat a mindennapjaink részévé, és milyen használati tárgyak segítségével szivárgott be háztartásunkba. Mivel engem nagyon megfogott a személyesen is megismert spanyol tervezőnő stílusa, azt vettem sorra, hogy a divat világából érkező hölgy milyen hatással volt a lakberendezés világára, milyen tárgyakat, termékeket tervezett ezidáig. Cikkemet, a blogger kategória nyertes írását itt olvashatjátok.

Természetesen, a nyeremény sem maradt el, egy szuper Agatha kávéfőzőt és egy évre elegendő kapszulakészletet nyertem, valamint egy csodás oklevél büszke tulajdonosa lettem. :)))

  

Az oklevelet a zsűri kézjegyével is ellátta, és együtt mosolygunk a fenti fotón is. A bírálók Tóth Bori divattervező, Farkas Lívia, az Urban:Eve blog írója, valamint Szilva Mónika, a NESCAFÉ marketing igazgatója voltak. Az újságírói kategória nyertesei Vincze Barbara (1.), Kiszely Noémi (2.), és Kormos-Rényai Katalin (3.) lettek, a nevükre kattintva az ő cikküket is elolvashatjátok.


Fotó: NESCAFÉ közlemény, saját

3 megjegyzés:

  1. Kedves Tímea!
    Szeretettel gratulálok, nagy öröm ez számodra és nekunk is , akik olvashatunk Téged, láthatjuk a szebbnél szebb képeket a blogodon!:)

    VálaszTörlés
  2. Klassz a cikk, színeivel feldobta a reggelt! Agatha pedig jól néz ki - a fotón is és a kávéfőző-alteregója is. ;) Gratulálok! Judit

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...