2012. április 17.

Hasznosítsd újra a farmered!

A farmertémát művészi szempontból már kellőképpen körüljártam a Dekooderen (itt és itt), nem véletlenül! Mostanában ugyanis komolyan gondolkodom azon, hogy hogyan tudnám újrahasznosítani néhány farmeremet, amik az utóbbi időben valamilyen rejtélyes okból nem kívánnak összegombolódni rajtam. (Aki személyesen ismer, ezt most igen valószerűtlennek tartja, - meg is értem - , de tényleg így van...) Szóval, ha hasonló gonddal küzdenétek, hoztam néhány inspiráló és szép példát arra, hogyan tudjátok újrahasznosítani a farmereteket lakberendezési vagy partikellékként. Jelentem, én még töröm a fejem, de amint jutok valamire, veletek is megosztom! :)






























Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt


Fotók: pinterest.com, etsy.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...