2012. május 16.

Fekete és narancssárga nappali és étkező egy férfi otthonában


- Azaz amikor egy lámpa inspirál. (Úgy belejöttem a hangulati tablók készítésébe, hogy ismét készült egy.) Az úgy volt, hogy munka közben, teljesen véletlenül ráakadtam erre a cilinder formájú függesztékre, és teljesen inspiráló hatással volt rám. Olyannyira, hogy egyből elképzeltem egy férfias, nagyrészt fekete bútorokkal berendezett teret, okkersárga és narancssárga kiegészítőkkel. Aztán kerestem hozzá jónéhány modern bútort és kiegészítőt, és elkezdtem játszani velük, mígnem egy hangulati tablón kellemes egységgé álltak össze. Nappali és étkező lett belőlük, egy férfi otthonában. És végre megcáfolhatom, hogy nem csak lilában vagyok képes gondolkodni! :)



Ez lett belőle:




A modern bútorokkal, kiegészítőkkel berendezett térnek a cilinder formájú függeszték lett a "gegje", a taxis kép mellett ez erősíti leginkább a maszkulin jelleget. A tárgyak nagy része az IDDesign terméke, a képkeret Kare, az óra BoConcept, az étkezőasztal IKEA, a taxis kép kepekmeretre.hu, a tv Samsung, a hosszabbító Tilka, a cilinderes lámpa pedig a lampacenter.hu oldalról származik. A kép alapos végigböngészése során remélem az is feltűnik, hogy a kalaplámpa és a kívül fekete, belül narancssárga tál milyen jól rímelnek egymásra!

A berendezés további darabjai, immár nagy képekkel:

Taxis kép:


Kanapé:

Dohányzóasztal:
Állólámpa:
Képkeret:
Váza:
Lerakóasztal:
Tv:
Tv-állvány:
Hosszabbító, textilkábellel:
Óra:
Komód:
Lámpa:
Asztal:
Szék:
Gyertyatartó:
Váza:
Tál:

Hangulati tabló: Otthon és dekor
Fotók: IDDesign, Kare, BoConcept, IKEA, kepekmeretre.hu, Samsung, Tilka, lampacenter.hu 

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a blog Facebook-táborához itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...