2012. augusztus 21.

CASA

A bejegyzés címe némiképp magyarázatra szorul, mert sokmindent jelenthetne. (Csak mellékesen jegyzem meg, hogy a portugál túra folytatása, mert a dolog ennél kicsit nemzetközibb.) Szóval, Madeira fővárosában, Funchalban sétálva bukkantam rá a CASA lakberendezési boltra, és természetesen, nem hagyhattam ki, hogy körül ne nézzek benne. :) Termékkínálatában a Butlers-hez tudnám hasonlítani, a dolog érdekessége persze abban rejlik, hogy nálunk ilyen nincs. A CASA Európa hét országában van jelen: Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Spanyolországban, Portugáliában, Svájcban és Olaszországban. Ha fanatikus lakberbolt-látogatók vagytok, érdemes a honlapon még utazás előtt tájékozódni a pontos címekről. Én persze a lilás részlegnél ragadtam le, a próbababával (élőben még szebb volt) és a lila tűzött fotelkével szerelembe is estem.. Persze csak plátóiba, mert a repülőn nem jöhettek volna velünk haza.

A bolt előtt értekező hölgyek mintha csak a bolt imázsát lennének hivatottak erősíteni, a zöld szerkóikkal :)







Fotó: Otthon és dekor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...