2012. augusztus 28.

Varrni tanultam az IKEÁ-ban

Mint tudjátok, az IKEÁ-nál most a textileké a főszerep (bejegyzés itt),  olyannyira, hogy a textilekkel való kreatívkodáshoz akár varrni is megtanítanak! A textilszemináriumra a varrás iránt érdeklődő Family klubtagok jelentkezhettek, jómagam pedig a cég pr-ügynökségétől kaptam meghívást.
Egyébiránt már a sajtótájékoztató után, a textilek között böngészve elhatároztam, hogy én bizony díszpárnahuzatot fogok varrni, hiszen van is itthon varrógépem, igaz, még csak egyszer hoztuk működésbe, akkor is csak kipróbálási szándékkal.. Szóval, az elhatározás már megvolt, de tettek persze még nem követték.. Így az invitálás a legjobbkor érkezett, a minitanfolyamon ugyanis épp párnahuzatot lehetett készíteni! 
Most pedig jöjjön egy kis beszámoló arról, hogyan tanultam meg tulajdonképpen a nulláról kb. két óra leforgása alatt párnahuzatot varrni! :)

Tegnap délután így vártak minket a varrógépek az Örs vezér téri áruházban:



Imerkedés az IKEA varrógépével. A háttérben a gyakorlottabbak már lázas munkában vannak:


Az első próbálkozások, egy kis darab textilen:


Itt pedig már komolyabban: készül a párnahuzat:


Itt már közel a cél!


Csak hogy biztosak legyetek a dologban, igen-igen, én varrok :)


És végül a nagy mű, immár itthon! Meg kell jegyeznem, ahhoz képest, hogy az első darab, egészen "profi" lett! Ehhez persze kellett az IKEA munkatársainak türelme, és készséges, lépésről lépésre történő magyarázása, segítsége. Az viszont óriási sikerélmény számomra, hogy a lépéseket ugyan elmagyarázták, és segítettek a mérésben, jelölgetésben, a varrás (és így a kész mű) öröme a sajátunk lehetett!


Ha kedvet kaptatok, jöjjön még egy kis inspiráció az áruházból, textilekkel, varrógépekkel:


Szóval, kreativitásra fel, használjátok bátran a textileket otthonotok szépítéséhez! Azt hiszem, ez a "kezdő lökés" nekem sokat segített abban, hogy legközelebb már bátran vegyem elő a varrógépemet! Köszönet érte az IKEÁ-nak az ötletért, a FLOW PR-nak a meghívásért, a varrónőknek pedig a segítségért! :)

Fotó: saját

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!!! Én pont ebből az anyagból vettem a múlthéten asztalközépnek. De a maradékból lehet, hogy én is párnahuzatot készítek. :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Tímea, el is készültem az asztalközéppel. De lesz még folytatás. Nagyon tetszik ez az anyag.
    http://erikamunkai.blogspot.hu/2012/08/asztalterito.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...