2012. november 7.

Zara Home fogantyús ékszertartók

A mai nappal bemutatom az Otthon és dekor limitált darabszámú Zara Home fogantyús ékszertartó-kollekcióját! :) A megvalósítás sokat váratott magára, a fogantyúkat ugyanis még a portugál nyaralás alatt szereztem be. A fogantyús ékszertartók ötlete pedig még ennél is régebben a fejemben motoszkált, de valami sokkal különlegesebbet szerettem volna annál, mint hogy az itthon kapható bútorgombokat használjam. Portugáliában több Zara Home-ban is jártam, és feltérképeztem a kínálatot. Tetszettek a fogantyúk, némelyiket romantikusnak, míg másikakat aranyosnak, vagy épp meglehetősen extrémnek találtam. Így felvásároltam belőlük jónéhány darabot, hogy hazatérve alkothassak belőlük valamit. Ott még nem volt teljesen tiszta a koncepcióm, de hazatérve, rakosgatva, nézegetve a fogantyúkat egyre inkább kialakult a "képlet", azaz a négy fogantyú egymás mellett, egyformák, vagy két-két különböző. Íme, ők:


1. Romantikus, virágos:

 



2. Királynői, arany koronákkal:





3. Kígyóbűvölő, kétféle "bőrrel":





4. Extrém, ezüst és arany halálfejekkel:


 



5. Szolid, indamintás:





Az utolsó kettő némiképp "kakukktojás", a Zara Home fogantyúkat virág formájú bútorgombokkal egészítettem ki.

6. Mániákus, brit zászlós:





7. Aranyos, orrszarvús:






Személyes kedvencem több is van (mind?), a legeslegkedvencebb a koronás, mert az olyan "glamour", meg a halálfejes, ami persze nem annyira az én stílusom, de tetszik az extremitása, meg hogy teljesen véletlenül sikerült ezüst és arany mintásat venni (pedig egyformát szerettem volna), mégis milyen jól mutatnak így! :)

Hogy tetszenek? Melyik a kedvencetek?


Fotó: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...