2013. január 2.

Emeletes ékszertartó porcelánokból

Helló 2013, már vártalak! :) Az év végén elmaradt az évértékelő bejegyzés, még lehet, hogy összeszedem magam, és pótolom, de ha ez mégsem jönne össze, akkor röviden annyit, hogy 2012 mozgalmas év volt a blog életében, sok fontos dolog történt: első szülinap, új blogdizájn, saját alkotások és tervek, sok-sok meghívás... Köszönöm mindenkinek, aki olvasott, követett, írt nekem, akivel valamilyen módon megismerkedtem a blog kapcsán. Örülök Nektek! :) Idén lesz egy meghatározó változás az életemben, amit izgatottan várok, emellett pedig igyekszem most is jobbnál jobb infókkal és ötletekkel szolgálni lakber- és dekor témában! Tartsatok velem 2013-ban is!

Felbuzdulva azon a tényen, hogy a DIY ékszertartós bejegyzések nagyon népszerűek, idén az első bejegyzésben egy klassz kis ékszertartó ötletet mutatok, olyat, amilyet még nem láthattatok a blogon. Hasonló megoldásokból általában lámpákat látunk születni külföldi blogokon, - nálunk az Mlamp kínálatában találtok hasonlót -, ha azonban nem bonyolítjátok túl ennyire, akkor néhány csésze és csészealj összeragasztásával aranyos emeletes ékszertartót készíthettek. Az sem baj, ha a porcelánok nem egyformák, sőt, kifejezetten jól hasznosíthatók azok az a darabok, amelyek egy-egy készletből maradtak meg. Nekem is tetszene valami hasonló, mióta megláttam a forrásblogon, elhatároztam, hogy átnézek egy dobozt, amiben hasonló darabokat sejtek... :)











Forrás: yesterdayssweetheart.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...