2013. november 22.

Ál-madár

"Becsapós" képet hoztam mára. :) Legalábbis én hittem a szememnek, majd meglepődtem.. És ha már így jártam, megosztom veletek is. Szóval, mit láttok az első képen? Talán felismeritek a designklasszikus Eames House Bird figurát a konyhapulton. (Vagy mégsem látunk egészen jól?)



"Róla" van szó ugyebár, a fekete madárfiguráról, melyet ismeretlen designer tervezett 1910 körül, és amely helyet kapott Charles és Ray Eames magánlakásában, ahol oly sokszor lencsevégre kapták. Népszerűsége ma is töretlen, számos enteriőr kedvelt dekorációs eleme.


Ha más szögből nézzük a teret, akkor azonban felfedezhetjük, hogy itt a madár nem a pulton, hanem a falon, egy képen kapott helyet, egyszerűen felfestették egy vászonra! Micsoda remek ötlet! ;)




Szóval, ha szereted a designcuccokat, de nincs kereted rá, egyszerűen csak fesd fel akár a falra, vagy egy feszített vászonra. Irtó menő lesz így is!


Forrás: nicety.livejournal.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...