2014. június 25.

"Fornasetti" poháralátétek

Amikor tavaly a Fornasetti Store-ban jártunk Milánóban, a fejembe vettem, hogy nekem is kell valami Fornasetti-s. Ám ahelyett, hogy hazahoztam volna valamit, inkább DIY-megoldásban gondolkodtam, hiszen ez még izgalmasabb is! :) Mivel maga a minta elég tömény, kis felületeken képzeltem el, először főként faliképek formájában. Így elkezdtem gyűjtögetni a neten fellelhető legnagyobb felbontású Fornasetti-arcokat. Aztán egyszercsak bevillant, hogy a kerek forma poháralátétként lenne a legjobb! Az ötlet megvolt, és a megvalósítás sem váratott sokat magára. Mivel az albérletünkben 4 állandó szék lesz, kiválasztottam a nekem tetsző 4 mintát, méretre igazítottam, kinyomtattam, lelamináltattam, és íme!


  


Fontos infó, hogy a laminálás előtt kivágtam a mintát, hogy ne legyen csúnya fehér széle, amit esetleg girbegurbán sikerül körbevágni. Így tulajdonképpen azt is elértem, hogy a laminálás a minta körvonala mentén szépen "összezár", így a a poháralátét vízálló, egyben letörölhető lett, tehát nem csak díszként szolgál, bátran lehet használni! :)


  Az új "jövevények" készen állnak a nyári limonádézásra! :)
        



Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...