2014. június 26.

Új profilkép! :)

Emlékeztek még az év eleji első bejegyzésre? Abban írtam meg, hogy idén szeretném lecserélni a profilképemet a blogon. Nos, jelentem, ez a pont teljesítve! :) A régi fotó nagyon idejétmúlt volt már, még 2011-ben készült, amikor még szőkés voltam, bár annyira talán sosem, mint azon a fotón. Aztán visszatértem az eredeti hajszínemhez, és akik ismernek személyesen is, jó ideje már ezzel az "énemmel" találkozhatnak. Végre azonban ez a változás a blogon is nyomon követhető, így nagyon örülök annak, hogy a "mostani énem" mosolyoghat azokra is, akik csak a blogon keresztül ismernek. Szóval, mostanában így:



A lila blúzt fehérre cseréltem, mert bár még mindig szeretem a lilát, azt hiszem, azóta egy kicsit letisztultabb lett a stílusom, és ezt itt is szerettem volna érzékeltetni. "Emlékeztek" még a régi fotóra? Áhháhá, több mint vicces! :)) Azért "emlékbe" jó lesz!



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...