2014. július 22.

Koppenhága 1. - Kortkartellet

Amikor városlátogatásra indulok, szeretem előre feltérképezni, hogy milyen dizájn-lelőhelyeket találok az adott helyen, így már utazás előtt kutakodtam kicsit, hogy hová érdemes elmenni a dán fővárosban. Ha Koppenhágába készülnétek, ajánlom a visitcopenhagen.com oldalt, ahol természetesen a dán dizájn lelőhelyei sem maradtak ki a sorból. A Top 10-es listájukat itt találjátok. Emellett persze más forrásból is építkeztem, illetve útközben is "szembe jött" néhány hely. De maradjunk most elsősorban a listánál. A 10-ből 8 helyen jártam, a hiányzó két üzlet termékeit pedig egyéb nagy üzletekben láttam, így azt hiszem, szinte semmi sem maradt ki. :)
A lelőhelyek bemutatását nem időrendi sorrendben teszem meg, sőt, egy egészen aprócska hellyel kezdek, ami viszont felkívánkozott a 10-es listára. A Kortkartellet nevű boltocskában olyan posztereket lehet kapni, amelyek a (főként) dán térképrészleteket tipográfiai elemekkel elegyítik. Egy-egy ilyen poszter kiváló választás lehet, ha modern szuvenírre vágyunk otthonunkba.





Ha szeretnétek ellátogatni a boltocskába, íme pontos cím:
Toldbodsgade 53, 1253 København K
(Az Amalienborg Palota környékén)

A Koppenhágás sorozat további részeit ITT találjátok! 


Fotó: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...