2014. július 2.

Menta és korallszín kislányszoba

Még tavaly válogattam össze ennek a cukorkaszínű kislányszobának a "hozzávalóit", de csak most volt érkezésem feltenni a blogra. A menta és a korallszín azonban idén is hódít, így még nem késtem el vele teljesen. :) Az óvodáskorú kislánynak kigondolt szobát reKU pasztell korallszínű képei inspirálták, aztán szépen sorban gyűjtögettem hozzá a bútorokat, és a további kiegészítőket. Szerintem aranyos válogatás lett!



Ahogy említettem, a szobát reKU alábbi képei inspirálták. reKU munkáiról korábban már beszámoltam a blogon, és azóta is figyelemmel követem a munkásságát, csodásan egyediek a figurái:
Ezekhez a képekhez kerestem főként fehér bútorokat, valamint színben passzoló tapétát, illetve apróbb kiegészítőket, így lámpákat, vállfákat, egyéb dekorációkat. Mivel a válogatás még tavaly készült, nem biztos, hogy minden termék kapható még, de az alábbi lelőhelyek voltak a forrásaim:

- Ferm Living: tapéta, őzike és felhő formájú lámpák, vállfák, házikó formájú persely
- Ikea: bútorok, kivéve az asztalkát, kosarak, dobozok
- Zara Home: asztalka, két fonott kosárka
- H&M Home: őzikés párna
- Baby Couture: zöld csíkos asztali lámpa


Montázs: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...