2014. október 19.

Polc a kanapé felett

Egy ideje nagyon tetszik az a megoldás, amikor a kanapé fölé egy egyszerű polc kerül, megadva a lehetőségét annak, hogy idődről időre megújulhasson a dekoráció. Én is hasonló megoldást tervezek a kanapé fölé, ugyanis jelenleg egy üres falszakasz épp adja magát. Velem (mint aki sok-sok ötletet lát), gyakran előfordul, hogy nagyon megtetszik egy-egy dekorációs ötlet, de mire eljutok a megvalósításig, már más tetszik, vagy más formában valósítom meg. Így épp ideális lenne egy olyan felület, ahol kedvem szerint változtatható a dekor, akár az évszakoknak, akár az aktuális trendeknek, vagy az épp nekem tetsző dekorötleteknek megfelelően. Ha megvalósul, természetesen fotóval is jövök majd! ;)








Forrás: pinterest

11 megjegyzés:

  1. Szia! Erről a témáról én is rengeteg képet gyűjtöttem, nekem is nagyon tetszik A másik kedvencem amikor az ágy fölött van.

    VálaszTörlés
  2. Szia Aranyalma! Örülök, ha tetszik! Ágy fölött én személy szerint félnék, hogy a fejemre esik valami, de ott is jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Timi! Nagyon tetszik ez a megoldás. :-) Szeretném kérdezni, hogy nagy belmagasságnál is szted jól mutat? A sarokkanapém felé (2m45cm) gondoltam a fali polcot, viszont az ikea-s Lack polc 1m90cm, ami kicsit mintha hosszúnak tűnik. Valamint ez a típusú falipolc 25cm mély. Nem fog az kicsit olyan "előtetősen" kinézni a kanapé felett?Mi a véleményed? Örülnék a válaszodnak.Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  4. Szia Vitocska! Szerintem alapvetően jó a méret, én is ezen a polcon gondolkodom. Ami "titok" lehet, az az, hogy egy kicsit el kell húzni a kanapét a fal elől (nem tudom, erre van-e helyed), hogy valóban ne legyen (ahogy te írtad) "előtetős". Nekem egy picit a polc vastagságával van "bajom", ami 5 cm, ezek pedig olyan szép sudár vékonyak. Üdv, Timi

    VálaszTörlés
  5. Köszi a választ.:-) Igen, a polc vastagsága pedig a páromat zavarta.Engem inkább a mélysége, hossza aggasztott.:-))A neten keresgettem un. "lebegő polc" ennek a neve, de vagy nagyon rövidek (80/120cm), vagy nagyon hosszú (190cm). Köztes nincs, de mindegyik vastag. Nekem az már nem tetszik,amikor két kisebbet kicsit egymástól eltolva raknak fel a falra. Hmm...van itt dilemma...érdemes akkor ezt legyártatni?? Áá, bár sokkal jobb ha lenne, ha készen lehetne kapni...üdv:-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Timi!Megtaláltam, az Ikea-ban van a Ribba képtartó!!!Talán ez az, ami úgy nézhet ki, mint a képeken.:-))Szted? http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50152595/ Képeken kívül még mit lehet rá tenni?

    VálaszTörlés
  7. Szia Vitocska! Ez valóban jó megoldás lehet, még akkor is, ha kettőt illesztesz egymás mellé. Mivel a mélysége csak 9 cm, kisebb vázák, gyertyatartók férnek rá. Üdv, Timi

    VálaszTörlés
  8. Szia Timi!Megcsináltam!!!Kettőt illesztettem egymás mellé, nagyon jól néz ki a kanapé felett. :))Jelenleg fényfüzért is raktam rá, mert még kevés képem van.Nagyon hangulatos, nagyon tetszik.Jó, hogy találtam ezt a bejegyzésed és köszi, hogy reagáltál az eszmefuttatásaimra.:-)

    VálaszTörlés
  9. Szia Vitocska! Örülök! :) Kíváncsivá tettél, küldesz róla egy képet nekem az otthonesdekor@gmail.com -ra? ;)

    VálaszTörlés
  10. Szia,

    szerintem is nagyon praktikus és szép egy polc a kanapé fölött.

    Üdv és szép napot!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Max! Örülök, hogy te is így látod! Üdv, Timi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...