2014. december 31.

2014 saját alkotásai

Az idei évben sikerült néhány saját ötlettel, munkával is előrukkolnom. Kedvezett ehhez az új lakás, ahol végre újra előtörhetett a kreatív énem, és alkothattam. Persze, jóval több ötlet maradt és van még a tarsolyomban, mint amit megmutattam. Remélem, 2015-ben még többet sikerül majd megvalósítanom! :) Íme, az idei gyűjtemény:





Március:
Tavaszi ajtódísz műfűből

Márciusban mutattam először saját ötletet, egy műfűből készült koszorút. Nézd meg itt:




Április:
Húsvéti tojás betonból
Így készült a betontojás

Áprilisban már a húsvétra készültem, és kipróbáltam a betonöntést, sima kültéri betonból. Az eredménnyel meg voltam elégedve, és azt hiszem, folytatás is lesz! A végeredményt itt, a folyamatot pedig itt tudod megnézni. 




Június:
Fornasetti poháralátétek

Júniusban vízálló poháralátéteket készítettem a Fornasetti-motívumok felhasználásával. Az "arcokat" lelamináltam, és már kész is volt a nyári limonádézások kelléke. Nézd meg itt!



December:
Karácsonyi hangolódás rénszarvasokkal

Decemberben egy kicsit fellélegezhettem, mert megtudtam, hogy a lakber-vizsgám jócskán eltolódik (erről bővebben később), így több idő jutott alkotásra. Az első, az ünnepekhez kapcsolódó bejegyzés a szarvasos volt, amiket ugyan nem saját kezűleg vágtam ki (az ImágóDeko segített a megvalósításban), azonban az ötlet az enyém volt. Ekkor mutattam meg az első nagyobb részletet is a lakásunkból. Képek itt, itt és itt



Kötött adventi koszorú saját verzióban

Szintén december született az adventi koszorúm, igaz, az utolsó pillanatban, de azóta is gyönyörködöm benne. Itt olvashatsz róla bővebben. 



Kis szilveszteri DIY

Végül pedig szilveszterre is kreatívkodtam egy kicsit, az erről készült képeket itt nézhetitek meg. 




Jövőre szeretnék még több fotót és ötletet megosztani veletek, legyetek résen, és tartsatok velem 2015-ben is! :)


Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...