2014. december 2.

Karácsonyi hangolódás rénszarvasokkal

A rénszarvasokkal régóta nagy "szerelemben" vagyok, így a karácsonyi dekorációban kiemelt szerepet szántam nekik. A nappalink még leginkább dísztelen fala szinte kiáltott valamilyen adventi dekor után (sőt, egyáltalán bármilyen dekor után), ezért úgy döntöttem, hogy amíg kialakul a végleges állapot, rénszarvas formákkal dobom fel a falat. Az általam elképzelt, egyedi grafikából készült dekorációt az ImágóDeko valósította meg, két centiméter vastag EPS habból kivágva a formákat. A különböző méretű rénszarvasokat fehérre festettem, majd egy kis "családdá" rendezgettem össze a falon, és némi stylinggal a nappalink hangulatos díszei lettek. Nektek hogy tetszik? Kíváncsian várom a véleményeket! :)





Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...