2014. december 31.

Kis szilveszteri DIY

Ha már az utóbbi időben egyre több saját ötletet és fotót mutattam, úgy gondoltam, szilveszterre is kreatívkodom egy kicsit! :) A bajusz-téma adta magát, szívószálra ragasztva egyedi pohárjelölőnk lehet, ha más-más formájú, vagy színű bajuszokat ragasztunk a szívószálakra. Persze hölgyeknek csillámos szájakat is "felszolgálhatunk", a lehetőségek tárháza szinte végtelen. Ezekkel a fotókkal szeretném megköszönni a 2014-es figyelmet, és remélem, 2015-ben is velem tartotok! ;)



Az egyedi bajusz-jelölőm egyébként "bársonyos" felületű fekete dekorgumiból készült, a fotóhátterem pedig a H&M Home flitteres terítője, amit még a karácsonyi őrület kezdetén szereztem be. 

Plusz egy ötlet a poharak megkülönböztetésére és "felöltöztetésére": tekerj a poharak szárára különböző színű csillogós zseníliaszálat! Én kettőt használtam fel a pohár szárának teljes körbetekeréséhez. Ha szorosan tekered, ragasztani sem kell, így a buli után könnyen eltávolítható! :) 


Persze a masni színe alapján is megkülönböztethetők a poharak! 


Viszlát 2014, helló 2015! :)



Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...