2014. december 7.

Zara Home díszpárna

A november közepén megnyílt budapesti Zara Home üzletbe nekem is el kellett zarándokolnom, mert már külföldön járva is nagyon kedveltem a kínálatát. Egy szőrös párnát már egyébként is régóta szerettem volna beszerezni, és ezt a darabot egyszerűen nem hagyhattam ott... :) Szóval, beújítottam egyet, és egy kicsit téliesre hangoltam a nappalit.
A nappalinkról tudni érdemes egyébként, hogy a mogyoróbarna falszín adottság volt, amit sok fehérrel és szürkével igyekeztem ellensúlyozni. A szürkét, és annak szinte minden árnyalatát nagyon szeretem. A sokak által unalmasnak titulált szürke igenis sokszínű, szerintem a képen látható megannyi árnyalat ezt ékesen bizonyítja. :)




Fotó: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...