2015. január 4.

Mini házikók

A mini házikók régóta tetszenek, láttam már betonból, fából, papírból, és egyéb alapanyagokból készült verziókat is. Különös kedvenceim Anne Boysen házikói, amelyeket még Dániában fedeztem fel, az Illums Bolighus üzletben. Mivel csak 2 fotóm volt róla, akkor az üzletbemutatóban nem szerepelt. Nemrégiben azonban rátaláltam Anne fb- és weboldalára, ahol még több képet találtam az alkotásairól, így a házikókról is. Nekem a betonból készültek a kedvenceim, ill. a fából készültek közül a szürke, fekete és fehér tetejű - ezek szerepelnek a képeken is. 






Ezek pedig az én fotóim:


Mivel már akkor is érdekelt, hogy ki készítette, hát megnéztem az egyik házikó alját:



Nos, ilyen kis dekor házikókra nekem is fáj a fogam, ha nem is Anne alkotásai lesznek az enyémek, valamilyen módon biztosan megpróbálkozom az elkészítésükkel, lehet, hogy ez lesz idén (az egyik) betonöntős projektem. :)


Forrás: 1-4: Anne Boysen, 5-6: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...