2015. február 10.

Hálószoba projekt: krémszínben, lila kiegészítőkkel

Ahogy az év elején ígértem, igyekszem az inspiráló ötletek mellett saját példákkal is szolgálni. A korábban már megmutatott nappali után most az "újdonsült" hálószobánkba kukkanthattok be. Nos, a történet a Zara Home lámpával, illetve a képkerettel kezdődik, amit még Olaszországi nyaralásunk során szereztem be. Ekkor még nem volt itthon üzletük, így nagy kincsnek számítottak a Milánóból hazahozott tárgyak! :) Sőt, akkoriban nem is sejtettem még, hogy ide kerülnek majd... Időközben beköltöztünk az új lakásba, ahol, albérlet lévén, igyekszünk az arany középutat választva költséghatékonyan, mégis ízlésesen berendezni a helyiségeket. Bútorok terén így az Ikea tűnt a legjobb választásnak, a Malm ágykeret, illetve éjjeli szekrény innen való. A fal színe eredetileg vajsárga volt, ezt hosszas dilemmázás után végül a Dulux Lágy krém fantázianevű, barnás árnyalatú színére "cseréltük". Mivel alapvetően a többi helyiség is barna színű, jól passzolnak. A párnák nem mai darabok, már a lányszobámban is szerettem őket. Új viszont a szintén Zara Home takaró, amire immár a budapesti üzletben sikerült lecsapnom a leárazások idején. Nos, ahogy a fotókat elnézitek, a hálóban már nem tudtam "meghazudtolni önmagam", ha máshová nem is, ide becsempésztem egy kis lilát, ha csak a dekoráció terén is. Azonban így lett éppen olyan, amilyennek szerettem volna. :)






Nos igen, a képkeretbe még hiányzik egy klassz fotó. De ami késik, nem múlik! :)


Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...