2015. március 1.

Kis tároló filcből

Remek kis ötletre bukkantam nemrégiben, és úgy döntöttem, gyorsan meg is valósítom. :) Néhány kis tárolóra egyébként is szükségem volt, és mivel ennek az elkészítése nagyon egyszerű, mindenképp ki kellett próbálnom. Az ötletre a fabtextil blogján találtam, és a legjobban a szürke változat tetszett meg, így be is szereztem néhány hasonló, A4-es filclapot. A sablon alapján egyszerűen kivágtam, összeállítottam, és már kész is! Sem varrni, sem ragasztani nem kell, így tényleg nagyon gyorsan elkészíthető. Ha pedig nincs szükségünk rá, csak kihajtjuk a füleket, és akár laposan is tárolhatjuk. Azt hiszem, nem állok meg egynél! Próbáljátok ki ti is! :)






Fotók: saját

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon könnyű elkészíteni! :) Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmet. Kedves kis vidám dísze akár az előszobának is, Apróságok tárolása jól megoldott, és ráadásul nem vesznek el, ha itt tartjuk őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Igen, praktikus, és szép is! Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...