2015. március 28.

Megújult a blogdizájn!

Aki már régóta olvas, és jól megszokta a lila blogdizájnt, akár úgy is érezheti, hogy "nem jó helyen jár", de meg kell nyugtatnom mindenkit: ez továbbra is az Otthon és dekor blog, csak egy sokkal letisztultabb köntösben. A változás gondolata már tavaly is nagyon foglalkoztatott, készült néhány terv is, de idő hiányában nem igazán tudtam foglalkozni vele. Végül most, a tavasz hozta meg a változást, illetve az, hogy rátaláltam egy olyan oldalra, ahol különböző elemek segítségével klassz grafikákat lehet csinálni. Hamar "függő" lettem, és néhány verzió után úgy éreztem, megtaláltam az "igazit". Sokat gondolkodtam azonban, hogy a logóban megmaradjanak-e az oldal tartalmára utaló kis grafikák (az előző fejlécben ezek egészen konkrétan szerepeltek), de végül úgy döntöttem, az oldal "korából" adódóan talán ez már nem szükséges, illetve az új verzióban képek/ikonok helyett szövegesen jelenik meg. Ha a két print screent összehasonlítjátok, az oldal betűtípusain is változtattam, illetve a portéfotómat is lecseréltem. Az oldal grafikája azonban még nem teljesen végleges, tervezek változást a menüsorban is, illetve az oldalsávba is szeretnék klassz grafikai elemeket. Egyébként összességében úgy érzem, ez a fejléc most sokkal közelebb áll hozzám, és letisztultabb keretet ad a blogon megjelenő fotóknak, stílusoknak. Azonban senkinek sem kell "megijednie", a "védjegyemnek" számító lila színtől továbbra sem válok meg, kevésbé hangsúlyosan ugyan, de továbbra is jelen lesz az oldalon. :)



Ugye, emlékeztek még erre a fejlécre? Ez a grafika 3 évvel ezelőtt készült, szintén tavasszal. Úgy látszik, a blog életében is ekkor jön el a változás időszaka. :)



Nos, ti mit szóltok a változáshoz?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...